FF dag 7 + 8 av 30

publicerat i FitnessFighten;

Dessa dagar har mest gått ut på att överleva helgen utan att falla för frestelser.
Det har gått bra men jag kan ju säga att idag på eftermiddagen när vi var för att handla saker till middagen och matlådor så höll jag på att gå sönder av allt gott i butiken. Just i det ögonblicket kändes det VÄLDIGT långt till den 1 Maj!

Men men...

Träningen gick superbra igår på gymmet och i dag körde jag mitt första hemmapass.

Det blir inte riktigt samma kvalitet på träningen för mig då upplever jag. Det märktes även på antalet förbrukade kalorier på pulsklockan.

Jag kände dock att det var helt okej. Jag var rätt sliten i kroppen när jag vaknade i morse efter 8 pass på 7 dagar förra veckan. Ett av dessa var dessutom med en ny PT som körde rätt hårt på mina ben och armar.

Så 500 brända kalorier på FF passet fick räcka denna söndag. Vi har faktiskt promenerat en del idag också.

Nu återstår 22 dagar av hårt arbete. I morgon ökar jag på träningsbördan när min tenniskurs börjar. Ska bli riktigt kul, men först blir det FF passet på morgonen eller förmiddagen. Har inte riktigt bestämt mig än.

Kommentera inlägget här :