FF dag 9 av 30

publicerat i FitnessFighten;

I dag har jag haft en dålig dag rent tankemässigt.
Jag har haft sjuka cravings efter bröd, ost, smör och alla kakor i skafferiet. (Varför har vi kakor i skafferiet denna månad!?!)

Dagen började bra med ett hårt träningspass på gymmet ala FF och avslutades med ett väldigt lätt pass tennis rent konditionmässigt. Men det får väl ta och räknas som godkänt iaf!

I morgon är det första avstämmingsdagen. I morgon är 1/3 del av denna resa gjord. Jag trodde att jag skulle känna mig lättad men just nu vill jag bara att det ska bli dag 15 så att jag kan se nedförsbacken.

Jaja jag har fortfarande inte syndat. Om man inte räknar med apelsinen som är i min keso nu. Kroppen känns inte 100 och det kliar i näsan. Om det inte är någon sorts allergi så skulle det kunna vara förkylning på G så jag försöker få i mig så mycket c-vitamin jag kan nu.

Kommentera inlägget här :