Helgen

publicerat i Vardag;

Detta var den tredje helgen i rad vi har haft fantastiskt väder.
Snacka om vältajmat!


Denna helg har vi njutit av varandra, vädret och av shopping. Skulle inte kunna vara en bättre kombination enligt mig.
Jag fick mig lite kläder shoppade. Inget fancy utan mest softarkläder. Dvs kläder man kan använda jämt här i USA, men skulle man ha på sig dem ute i Sverige så skulle folk tycka att man var lite white trash.

Vi köpte även ÄNTLIGEN en säng till Lexie. Hon kommer säkert inte sova i den innan semestern. När vi är tillbaka här i Seattle är det dock no mercy längre. Då är det eget rum som gäller för hela slanten igen.

Sängen blir levrerad idag så förhoppningsvis ska jag orka montera ihop den idag. Vet inte om jag kommer lyckas själv med tanke på att den är stor. Jag ska försöka.

Leo och Lexie fick även varsinn hylla som även de kommer idag. Leo valde en svart, vilket kommer att bli jättefult i hans rum kom jag på när jag kom hem. Nu får det vara så. Så länge han är nöjd så.

Jag hann även laga en hel del mat under söndagkvällen till denna vecka så allt gick enligt planerna.

Nu ska jag laga lite mat till Lexiebus och sen ska vi åka och hämta Leo.
(Det är så våra dagar ser ut här!)

Kommentera inlägget här :