Älskade, underbara, tokiga tjejen - 2 ÅR!!!

publicerat i
10-07-31
 
Det var dagen då min dotter föddes. Det är något speciellt med Lexie, något jag inte kan förklara. Inte ens för mig själv. 

Jag kan titta på denna fantastiska filur och fortfarande inte förstå att hon är min. Hon är liksom för perfekt för att kunna komma från mig och Totte. 
Det låter hur löjligt som helst, men det är en känsla jag inte har eller haft med Leo. När jag tittar på Leo så är han bara så självklart min. Han är precis som jag har tänkt mig att ett barn från mig ska vara.

Lexie är något helt annat. (Känslorna för mina barn är totalt olika, men inte mindre kärlek till någon av dem.!)
 
Mitt lilla troll är idag 2 år och jag kan inte annat än vara lycklig att få spendera mitt liv med henne!
 
Här kommer lite bilder från vår dag. Från tidig morgon med paket i sängen till sen kväll med glass till efterrätt!
 
 

Kommentera inlägget här :