att ha förmågan att förtränga

publicerat i
 
Jag försöker styra upp höstens schema och det är lättare sagt än gjort.

Jag och barnen måste försöka ha minst en aktivitet varje dag. Nu är det fredagar kvar utan aktivitet och jag försöker hitta något som passar in tidsmässigt och vore kul för barnen.
Det viktigaste för mig är nu att Lexie också ska få möjlighet att ha aktiviteter. Än så länge verkar det gå ok....
 
Snart ska jag iväg på min försa körrepetition med SWEA kören. Det ska bli roligt att se vilka som är med där och att få använda min röst på riktigt för första gången på väldigt länge.
 
Annars så försöker vi bara att förtränga att lördagen närmar sig med stormsteg och att kusinerna kommer vara tvugna att skiljas åt då. De har haft det så roligt att det riktigt skär i hjärtat när man tänker på att de inte kommer att träffas på 9 månader. MEN det är trots allt bara nio månader, det hade kunnat vara betydligt värre.
 
Bjuder på några bilder från när vi var uppe i Olympic national park. Vi tog massor av bilder och jag ska försöka dela med mig lite mer när det blir lite tid över här borta.



Kommentera inlägget här :