Underbara torsdagar

publicerat i Seattle;

Ännu en härlig torsdag har snart passerat.
Torsdagar är både min och barnens favoritdag på veckan. Vi får träffa alla fantastiska föräldrar och barn i svenska lekgruppen här på east side.

Leo ser jag knappt skymten av under dessa träffar, han leker med alla leksaker och njuter av att vara i en annan miljö.
Lexie är lite klängig just nu, men det är helt okej.

Jag får möjlighet att bara prata av mig, vilket är mycket behövligt.

I kväll ska jag dessutom gå ut och äta med Amanda medans våra män leker med barnen här hemma hos oss. Det ska bli härligt att komma i väg och dricka lite vin och få chansen att prata av mig ännu lite mer idag.

I helgen blir det nog en tripp upp till bergen tror jag. Jag är riktigt sugen på att åka snowboard och Leo ska få möjlighet att pröva på skidor tänkte jag. Det ska jag se fram mot nu!

Tänker på er alla där hemma i Sverige och just nu saknar jag er alla sjukt mycket.
Ni får ju lite insikt i mitt huvud när ni läser bloggen och jag försöker att få till mail till vissa av er och ringa andra men det är svårt att hinna med allt. Sen är det ibland svårt att skriva för att det gör att saknaden blir lite värre.

MEN... jag kommer snart till Sverige. 19 Maj flyger jag och barnen till Sverige för 1 månads vistelse och då hoppas jag på att träffa så många som möjligt av er!!!!!

Kommentera inlägget här :