utflykt med picknick

publicerat i Seattle;
Gårdagens utflykt till en härlig park i närheten var riktigt lyckad ända fram tills att barnen började frysa.
Då märkte man var mina gener kom in.

Ja för jag avskyr att vara ute när jag fryser. Det har till och med gått så långt att jag i perioder har hatat att vara ute period.

Nu har jag släppt det där lite och tycker att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder som den gamla klyshan säger.

Tydligen så hade mina barn fel kläder på sig, eller nä de hade för lite kläder på sig.
Det är lite svårt att veta vad man ska klä på dem med tanke på att det ena dagen är kallt och andra dagen varmt.

Det var i alla fall trevligt så länge det varade och vi hann både det ena och det andra på vår lilla utflykt.

Här är ett smakprov!

Kommentera inlägget här :