Djävul vs ängel

publicerat i Ego;

Idag har jag träningsvärk!
Det är rätt skönt faktiskt. Skönt för att känns att jag har gjort något.

Jag orkade mig inte ut på någon powerwalk i morse, it suck I know. Min rygg är inte bra just nu så jag kunde inte sova förrens jag hade bra mycket piller i kroppen och det kändes som att smärtan killades bort på något konstigt vis. Detta gjorde att när barnen blev väckta av brandbilar klockan 5.30 i morse var jag rätt lättövertalad av min negativa djävul på ena axeln som sa att jag inte behövde gå upp och träna.

Ängeln på min andra axel sitter dock just nu och gråter för att hon inte lyckas få mig att göra något vettigt av mitt liv.

Mitt huvud, som sitter mellan axlarna, har tagit det vuxna beslutet att njuta av min träningsvärk och försöka hitta en pilates tränings video.

Så det är det jag gör just nu.

Jag och barnen har alltså en lugn och skön förmiddag som jag hoppas kan bli lite mer energifylld snart med PILATES!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Synd att du har ont:( Grymt bra om du lyckas få ro att köra pilates hemma. Är på träningsutbildning i TRX idag-good stygg! Tror du skulle storgilla det!!

Kommentera inlägget här :