No pain no gain!

publicerat i Seattle;

Ja men dåså! Då var vi igång!

Morgon på gymmet avklarat. Både Totte och jag har svettats och det kändes så fantastiskt bra!!!!

Nu får detta bli vår morgonrutin. Det var en så angenäm upplevelse.
Barnen fick leka i 60 minuter i ny omgivning med nya barn och verkade ha haft det hur bra som helst. Jag och Totte fick svettas och hade möjligheten att prata utan barn i närheten. Hade inte kunnat vara bättre.

Jag har även varit och tittat på en förskola till barnen som verkar mycket bra. Ligger relativt nära där vi bor, inte gångavstånd men ändå nära. Det kändes betydligt bättre än den jag var och tittade på förra veckan.

Jag ska till en till tillsammans en annan svensk familj. Jag hoppas att den är bra också... den verkar dock inte ha samma "fria" tider för barnen. På denna vi tittade på idag så fanns heldags eller halvdags program 3-4 eller 5 dagar i veckan. Jag letar efter ett halvdagsprogram 4 dagar i veckan. Det skulle passa mig/oss perfekt. Det som var bra med denna var att man själv kunde bestämma vilka timmar på dagen man vill ha. Så vill man ha 9-14 så kan man ha det eller så bestämmer man det som passar bäst i familjen.

I eftermiddag är det dans för Leo, han längtar och lyser upp som en liten stjärna när jag pratar om dansen.
SÖTNOSEN!!!:)

Kommentera inlägget här :