Woop woop

publicerat i Seattle;

That's the sound on the road when I drive with my WA state drivers license.
Jag klarade det, så galet, fantastiskt skönt! Även fast jag fickparkerade med bara en hand på ratten OCH glömde stanna och titta efter trafik, (på en helt tom gata) innan jag fortsatte backa runt ett hörn.

Tack vare att jag berättade mina missar för Totte som körde upp efter mig så klarade han det också!

Efter uppkörningen var jag sådär lättad att en huvudvärk utan dess like kom smygandes. MEN... inget som inte lite migrän medicin kan hjälpa, så nu känner jag mig som den vanliga trötta Johanna som jag är just nu.
Imorgon blir det powerwalk klockan 7.30. Jag SKA tillbaka till mig själv igen nu, framför allt mentalt. Det går inte att gå runt som en zombie längre. Nu får det vara NOG, och därmed BASTA!

Eftersom jag entligen inte har något annat att bidra med i världen idag så får ni se lite bilder från nyår,
ENJOY!





Kommentera inlägget här :