LA eller inte LA

publicerat i Vardag;
Jag vet inte hur jag ska göra. Brorsan med familj kommer till USA och hälsar på. Vi hade planerat att åka ner till CA tillsammans och bland annat gå på Cars land och Disneyland.

Nu får Totte inte ledigt från jobbet och till en början hade jag tänkt att jag skulle åka ner själv med barnen. Sen ångrade jag mig och jag och Totte bestämde att vi hellre lägger pengar på semester tillsammans istället för att lägga pengar på det nu som barnen kanske inte ens kommer att komma ihåg.

MEN... nu är jag trots allt lite sugen på att åka ner till LA och följa med på Disneyland. Det är inte direkt billigt och nu sitter jag i valet och kvalet. Att boka eller inte boka, det är frågan!?!

Ghaaa... jag blir tokig. Jag tror att får suga på den karamellen en liten stund till.

Jag och barnen har en riktig softardag idag. Jag åt frukost supersent och nu börjar det bli dags för lunch för barnen. Vi går runt i mjukisar, åskan mullrar utanför fönstret och Melissa Horn är på i högtalarna. Ja, mysfaktorn skulle inte kunna vara så mycket högre.
Barnen har lekt relativt bra tillsmmans nu på förmiddagen. Det blir lite gallskrik ibland för att någon gör si eller så, men de leker bättre än på länge.

SKÖNT!

Kommentera inlägget här :