Lexies Minnie princess heaven

publicerat i
 
Vi är helt slut efter en helg full av aktivitet.
Dagen har tagit oss runt i vår närmiljö för att titta på både det ena och det andra. Jag och Totte är fulla av intryck och har lite beslut att ta som till viss del är beroende av andras beslut. Spännande va!
 
Vi har även passat på att fixa Lexies säng, som visserligen varit väldigt fin som den är men inte riktigt som jag hade tänkt att den skulle vara. Nu är den fulländad och tyvärr gör den sig inte riktigt lika bra på bild som i verkligheten men tänkte att ni ska få en update av hennes rum i alla fall. Det har hänt en del sedan sist ni fick se bilder där. Då var det tomt!
 
Jag är så trött att jag inte riktigt ser fram mot att det är måndag imorgon igen. M E N, det är bara att ta sig i kragen och sätta på sig träningskläderna imorgon igen. Måndag och tisdag får barnen gå till preschool en sväng och det känns både skönt och jobbigt. Skönt för att jag får lite egentid och jobbigt för att barnen inte somnat än och måste gå upp tidigt.
 
Nu måste jag försöka få de där små busarna att sova. De ligger i sina sängar och pratar svengelska och verkar inte alls ha någon lust att somna....
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :