Migrän

publicerat i
 
Jag går ju på utredning för min migrän här borta nu men en utredning hjälper inte så långt när migränattacken från helvetet sätter igång.
Ja, så nu kan jag konstatera, att är det inte barnen från helvetet så är det huvudvärken.
 
Det positiva i utredningen så här långt är att allt ser normalt ut och jag har fått medicin.
Medicinen kan ju kastas i papperskorgen för den hjälper inte mycket.
 
Jaja, nu har värsta värken lagt sig och jag är nu bara en mer snurrig och matt version av mig själv.
 
Fram tills att attacken startade så har dagen varit riktigt bra. Skönt träningspass i morse och en lika givande förskolevistelse för barnen. Jag hämtade två glada barn och då var jag själv relativt pigg fortfarande.
Då gav vi oss iväg och badade och trots att jag trott att jag motat Olle i Grinn så kom huvudvärken där på badet.

Då var det bara att packa ihop två trötta barn och bege oss hem.
 
Lexie somnade och Leo satt och lekte i lego i nästan 1.5 timme medans jag slumrade i soffan. Det var fantastiskt!
 
Nu busar barnen för fullt och drar fram ALLA grejer i Leos rum. Det städar vi imorgon....
 

Kommentera inlägget här :