En onsdag i Redmond

publicerat i Vardag;
 
Leos dansklass igår var riktigt riktigt bra. Leo fick på sig ett par steppskor och klampade iväg. Efter halva klassen var det dags för balett och de rosa balettskorna åkte på. Leo var inte riktigt lika säker på att det skulle vara hans grej, men han var superduktig.

Jag var så stolt över honom. Det var hans första "riktiga" aktivitetsklass där det krävdes lite disciplin och att kunna ta instruktioner. Han sköptte sit perfekt! Min älskade kille. :)
 
Efter dansklassen så åkte jag och barnen tillsammans med bästisen Julia och hennes mamma och brorsa och handlade lite lunchpicknick. Sen åkte vi hem till dem och njöt av picknick i parken, bad i deras pool, lek i sandlådan och sen lite mer bad. Härliga Amanda och Daniel bjöd sedan på en toppenmiddag och barnen fick sig en 12 timmars playdate.
 
Det riktigt lös i Leos ögon av lycka av att vara tillbaka hos sin Julia!
 
Det verkar som att sommaren är här nu i Seattle och jag bestämde mig i morse för att köpa en likadan pool som Amanda hade köpt till Julia och lillbrorsan, så nu är den på väg från hovleverantören Amazon hem till oss. Den kommer bli perfekt att ha på vår altan. Då har barnen en studsmatta på gräsmattan och en pool på altanen. Mer behöver de inte i sommar och bättre kan det knappast bli! Det är även maximalt utnyttjande av vår lilla trädgård.
 

Kommentera inlägget här :