Tillbaka i vardagen?

publicerat i Seattle;
 
Då är vi hemma, ja hemma i Seattle.
Sista dagarna i Sverige kändes det som att jag hade en ballong i bröstet som var på väg att spricka. Ångesten var total över att lämna en helt underbar semester. För semester var precis vad det kändes som och precis vad det var. Vi gjorde det vi kände för och vi träffade alla de som betyder något för oss. Tyvärr så var det vissa jag hann träffa alldeles för lite och alldeles för korta stunder. MEN det viktigaste var att jag faktiskt hann träffa dem.
 
Nästa sommar blir det fler veckor i Sverige!!!

Innan sverige var vi ju på Hawaii. Ingen semester direkt då vi var supersjuka hela familjen. Värst var det för mig och Totte som avlöste varandra med en riktigt jobbig influensa. Jag har inte varit så sjuk på säkert 10 år. Ni har inte fått se en enda bild från den semestern men det tänkte jag ändra på nu. Ni ska få se lite bilder. Några av de få som faktiskt togs.
 
Rubriken var ju tillbaka i vardagen. Ja självklart är det en vardag men jag inser mer och mer vilket jäkla lyxliv jag och barnen lever. Vi kan verkligen ta vara på vardagen och göra PRECIS vad vi vill. Det ska jag försöka njuta av från och med nu. Det började nu med att jag köpte en studsmatta till mig och barnen. Den kommer förhoppningsvis imorgon. Barnen ÄLSKAR att hoppa och jag hoppas på att kunna göra av med lite överflödiga kalorier på den där också.
 
Idag ska Leo och dansa med sin bästis Julia. Det är en dansklass med stepp och balett. (Det sistnämnda har jag inte nämnt för Totte....hehe) Leo längtar men är lite tankfull inför det här med danskläder. Enligt honom finns det nämligen bara danskläder till tjejer. Jag är lite böjd att hålla med honom där. Han fick dock välja sina danskläder idag. Det blev ett blixtenlinne och blixten badbyxor. Perfekta danskläder enligt mig. Han verkar nöjd just nu....
 
Nu ska vi göra oss iordning. Jag ska försöka ta en bild på min underbara son i danskläderna senare!
 

Kommentera inlägget här :