allt bara travar på

publicerat i Vardag;
Nu har livet rasat på i en faslig fart igen.
Helgen var full av roligt och sedan för min del väldigt ont.

Lördag=kul kul kul

Söndag=ont ont ont

Sammanfattningsvis kan man väl säga att Leo älskar att rida, är lite för bra på att bada och att hela familjen mår bra av social samvaro.

Mamman fick costochondritis som är någon slags inflammation i bröstbenet vilket gjorde ont. Jag var in till en urgent care här och fick lite antiinflmmatoriska tabletter som var farligt bra. Ja ialla fall så släppte smärtan snabbt och jag somnade sött av de där rosa-vita raringarna.

Sen sov jag istort sett hela söndageftermiddagen och hela natten och när jag vaknade i morse så mådde jag betydligt bättre. Lite öm men kan röra mig utan att vilja lägga mig ned och gråta. Så det är positvt.

Idag har vi bara haft en lugn och skön måndag med lite simskola för Lexie på förmiddagen och preschool för Leo. Nu sitter jag och Leo och nördar oss så får vi se om vi får någon inspiration till eftermiddagsaktivitet. Jag tvivlar på att inpirationen kommer infinna sig och jag tror att vi alla kommer att må bra av en eftemiddag hemma!

Kommentera inlägget här :