ärlighet

publicerat i Vardag;
Det är svårt att hinna med bloggen just nu.

Jag är i någon slags labil fas just nu. Vet inte riktigt vad det är med mig. Ena stunden trivs jag som fisken i vattnet med livet och andra stunden kan jag inte annat än önska mig långt bort. Inte långt bort från mig själv, jag trivs med mig själv väldigt bra just nu. Jag trivs dock inte riktigt lika bra med mina resterande familjemedlemmar hela tiden. Lexie är sjukt jobbig och att behöva umgås med henne 24/7 är minst sagt påfrestande.

Skulle jag inte ha den där klängiga skrikapan på mig konstant så skulle det nog inte vara så jobbigt, men just nu! GHAAA! Man ska vilja umgås med sina barn som förälder, men någon måtta får det vara. Denna vecka har jag dessutom inte kommit ifrån och tränat något eftersom jag inte varit helt 100 i kroppen. Jag har kört lite "lättare" pass hemma. Jag tror kanske att det beror på det.

Ikväll blir det dans, det ska bli fantastiskt.

Uppfriskande ärligt inlägg, eller bara patetiskt. Jag vet inte. Men så är den bittra sanningen i mitt liv.

Kommentera inlägget här :