Life as we know it

publicerat i Vardag;
Här började måndagen fantastiskt.
Jag vaknade av mig själv vid 5.40 TROTS att vi drog fram klockan en timme här i helgen. Alltså var klockan typ 4.40 för min kropp egentligen.
Vi gick dock och la oss tidigt igår efter en produktiv dag.

Åkte till gymmet, tränade i ca 1.5 timme innan jag begav mig hemåt. Väl hemma så låg hela familjen fortfarande och sov. Vanligtvis skulle jag ha blivit avis men jag var PIGG!

Leo var jag tvungen att väcka för att han skulle hinna äta och fixa sig innan vi skulle åka till preschool. Lexie fick fortsätta sova. När Totte sedan gick upp för att ta upp henne så är det första hon gör att kräkas upp massa slem. Sedan kräktes hon upp ännu lite mer slem. Hon är pigg som en liten mört, men vi får väl se vart detta tar vägen. Lilla skruttan!

Leo som är den mest kräsmagade människa jag känner höll på att kräkas även han när han såg sin lillasyster må illa. Lilla plutt skrutt!

Dagens simskola blev därför snabbt inställd och nu sitter jag i fotöljen och bara tar det lugnt medans min lilla prinsessa sitter på golvet på en handduk och tittar på Mimmi på iPaden. Hon skulle nog inte kunna vara mer nöjd med livet ser det ut som!

Kommentera inlägget här :