Vakna till liv...?

publicerat i Seattle;

Ja nu börjar vi nog vakna till liv, trots ett och annat sjukhusbesök återstår.

Vi har haft ett par riktigt jobbiga veckor där hela famijen varit sjuk.

För att försöka lägga den tråkiga perioden bakom oss ska jag nu försöka vara lite positiv och se på vad vi har att se fram mot nu!

Jag börjar med de positva som ligger närmast och det är min kommande tenniskurs som jag ska gå hela april 2 kvällar i veckan. Det ser jag VERKLIGEN fram mot.

Sen är det faktiskt inte långt kvar till HAWAII! Det ser vi alla fram mot massor och Leo pratar dagligen om Hawaii och att han ska få träffa musse och mimmi och att Lexie ska våga krama dem för de är inte farliga. (Ja vi får väl se hur det blir me det!)

Efter det är det bara en liten kortis hemma och sen bär det av mot Sverige och just nu längtar jag alldeles förfärligt galet mycket. Sverige mitt älskade Sverige med alla ni som finns där hemma. Jag var negativ mot att flytta från allt till USA. Jag trivs otroligt mycket bättre här än jag någonsin trodde att jag skulle, men det är inte hemma på det sättet som allt där "hemma" i Sverige är.

Fast kanske räcker det med någon månad per år för att samla alla goda känslor där hemma?
Jag vet faktiskt inte riktigt än. Det lär vi ju bli varse.

Okej... positivtet var det.
När jag sen är tillbaka hemma i Seattle så ska jag gå på ridkurs under hela Juli. Ja nu har jag tagit i två saker på min To do list i livet.
Jag har alltid velat ta tennis klasser och jag har alltid velat rida. Check, check!
Känns FANTSTISKT BRA!

Kommentera inlägget här :