Jag tror att jag kan leva med det här!

publicerat i Seattle;

Att leva mitt liv just nu är en ren fröjd.

Strålande solsken, relativt glada barn, träning, härliga människor omkring mig och massor av kul att se fram mot.

Veckan har varit lite snorig, hostig och kruppig för barnen. Nu känns de tillbaka på banan men efter en trots detta aktiv vecka så tar vi idag en vilodag.
Mycket film och mys!

En utflykt ska vi hinna med, till lite olika halloweenaffärer häromkring. Leo vill gärna att det ska vara halloween idag, men vi kan ju tjuvstartad med att leta nytt coolt pynt.

Igår var min och Tottes bröllopsdag. Vi drack champagne, åt god mat och självklart festade vi på kanelbullar american style. Inte i närheten av så goda som Solveigs, men de fick duga.
Totte fick lite varmare cykelkläder av mig i present. Han cyklar ju varje dag till och från jobbet och trots vårt underbara väder så börjar det bli kallt på morgonen.

Jag fick en underbar "teamaker", åtta riktiga uppsättningar av fantastiskt fina bestick från pottery barn och ett fint nattlinne som tyvärr inte var så fint på mig!

Nu ska jag försöka hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Det verkar vara lättare sagt än gjort för mig idag. Det är 1000 saker som distraherar mig på vägen.






Kommentera inlägget här :