Ser ljuset i mörkret!

publicerat i
Gårdagen var riktigt pissig rent utsagt. 
 
Feber, ont i halsen, ont i kroppen och en trötthet som var förlamande. 

Barnen hade som tur var preschool mellan 9-1 och under den tiden låg jag i soffan under ett tjockt täcke framför kakelugnen. Efter att jag hämtat barnen fortsatte jag dagen precis så och som tur var hade jag världens finaste barn som lekte som små änglar i lekrummet. TACK!
Totte kom dessutom hem relativt tidigt vid 16.30 så jag även då kunde fortsätta att ligga där och såsa. 
Jag gick och la mig vid 20.00 och vaknade 7.30 av att Leo sa att solen sken. 

Jag mår betydligt bättre idag. Febern är borta, tröttheten betydligt bättre, nu är det bara halsen och kroppen som ska bli bättre. 
Denna dag har börjat pratandes i telefon med Sverige, från soffan under ett täcke framför kakelugnen. 
 
Nu fortsätter den med lite serietittande innan jag måste iväg och leta skor. 
 
JAG ÅKER NÄMLIGEN TILL LOS ANGELES PÅ FREDAG!! Ohhh yeaaaah!
Det är nätverkskonferens för svenska skolorna på västkusten i USA. Så här ska konfereras på konferens i LA. Sämre kan man ha det!
 
Det fanns dock en sak som förgyllde min dag igår. Världens finaste Sofia kom över med blommor, apelsiner och en halsspray till mig mitt på dagen. Underbara tjej! Där kan man snacka om omtänksamhet. Ren lycka i själen att ha sådana fina människor omkring mig!
 
 
 

Kommentera inlägget här :