En skön fredag

publicerat i Seattle;
 
Jag vaknade med lite ont i halsen, men tänkte att det nog bara var lite morgonont, så jag åkte och tränade. 
I bilen på vägen dit insåg jag att det kanske inte bara var morgonont så jag bestämde mig för att ta det lugnt på gymmet. Det blev 40 minuters powerwalk med lite incline sen pallade inte kroppen mer. 

Jag åkte hem och matade kroppen med c-vitamin och under förmiddagen piggade jag på mig lite. Barnen blev rastlösa så jag frågade vad de ville göra. Lexie ville bada vilket inte var aktuellt och Leo ville åka till Chuck e Cheese.

Det blev det sistnämnda och barnen och jag var i stort sett ensamma där och de hade otroligt roligt. Jag njöt också av att få vara där i lugn och ro!
 
Nu blir det snart ridning och ikväll kommer barnens farmor. Jag hoppas att jag orkar eftermiddagen/kvällen!
 

Kommentera inlägget här :