Förändring

publicerat i
 
Jag älskar förändringar och projekt. Det får gärna hända något nytt hela tiden i mitt liv. Slentrian och tristess kan driva mig till vansinne och då följaktligen driver JAG min man till vansinne. 
 
Ibland är det svårt att få igång stora projekt av många olika anledningar. Ofta tycker jag att det handlar om brist på finansiella resurser. MEN, här i Seattle är det även det faktum att det är långt från familj och vänner samt att vi bor i ett hyrt hus. Det här hyrda huset har satt många käppar i hjulet för mig de senaste månaderna.
 
Nu har jag bestämt mig för att släppa många av de där hjulen jag ville få i rullning och nöja mig med det jag har. Det låter helt galet, JAG VET! Jag har det sjukt bra så jag borde verkligen inte klaga på någonting.
 
Trots det så drar det i förändringstarmen. Igår fick jag med mig Totte på en liten ommöblering här hemma.
Halvvägs in i den nya möbleringen kändes det sådär. Då hade vi de tyngsta möblerna kvar att flytta och jag började tvivla på om det var en så bra idé.

MEN... vi bestämde oss för att slutföra projektet och det blev verkligen toppen. Det bästa av allt var att vi inte behövde köpa någonting nytt för att få ihop det perfekt. Det är ovanligt för att vara oss

Nu kan jag slappna av lite och bara njuta av denna synbara förändring en liten stund.

ME LIKE!
 
En bild av vårt nya vardagsrum!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av -LillaJag:

Vad fint det blev!

Kommentera inlägget här :