Idag är en bra dag!

publicerat i
 
Jag mår väldigt bra just nu. Det har jag gjort ända sedan jag åkte till Sverigebesöket i Maj/Juni.
Trots det så har jag haft en liten dipp, men nu är jag tillbaka!

Löpningen gick återigen bra i morse. Låg precis i tempo vad jag anser att jag borde göra under ett längre löppass. Tyvärr hann jag inte riktigt så långt som jag hade behövt i morse för att det skulle kännas som ett "Mycket väl godkänt" pass. Men helt klart väl godkänt för att vara mitt tredje riktiga löppass utomhus efter sommaren.

Nu är bara frågan, ska jag våga anmäla mig till Seattle Marathon den 25 November? (och köra en halvmara!)
 
Min energinivå är tillbaka på en hygglig nivå. Jag försöker få tillbaka huset i det skick det var innan alla besök invaderade oss. :)
Badrum putsas, golv dammsugs och tvättas, tvätt organiseras, leksaker organiseras... osv osv osv.
 
På eftermiddagen bär det av mot Bellevue Square där jag ska hämta upp min Burberry väska som varit ivägskickad på lagning. Ska bli så skönt att få tillbaka den. Under en månad har jag gått runt med en prickig påsväska som jag fått i någon tidning.

En till väska får stå på önskelistan till jul!

Jag önskar mig även en pulsklocka med GPS.... 
 
och en hund... (Men för att få köpa en hund måste jag först flytta...)
 
Ja ni ser ju, vilka bekymmer jag har!
 
 
 

Kommentera inlägget här :