lite trasiga och knasiga

publicerat i
 
Så lätt att komma tillbaka i några sköna rutiner blev det inte.
Måndagmorgon vaknar jag med ond hals. Leo har betedde sig lite lustigt under natten men mådde bra på morgonen.
Barnen får gå till preschool och jag får gå hem och sova vilket var fantastiskt välbehövligt.
 
På kvällen får Leo 39 graders feber och Lexie är förkyld.

Idag vaknar alla och mår bra. Mycket märkligt. Leos feber kom tillbaka i en timme mitt på dagen, men sen borta igen.
 
Nu har vi varit ute och ätit lunch med Totte och shoppat svenskt godis och lite annat smått och gott. Kan ni ana lyckan när man hittar (efter tips från andra svenskar) Marabou, kexchoklad, Singoalla och Ballerina kex i affären!?! (Kan dock meddela nu ett par kakor och lite choklad senare att jag inte känner samma lyckokänsla!)
 
Jag är galet lycklig över mina nya doftljus som jag köpte på Bath and bodyworks. Ett fantastiskt gott som doftar spearmint och eucalyptus som ska stå i badrummet. Det ska ha en avstressande effekt, det kan jag behöva. Jag känner mig redan lite mer lugn än tidigare efter shoppingen.

Det finns inte mycket som vinner över retail therapy!
 
Nu är jag och barnen återigen hemma och jag funderar på vad vi ska hitta på. Lexie somnade i soffan och Leo leker med angry birds. Jag kan nog passa på och softa lite i soffan....

Var ute och sprang i morse, gick inte bra alls. Galet håll och ont på ovansidan av foten i perioder gjorde att jag bara pallade med 50 minuter. Aja, det går bättre imorgon!:)
 
Bjuder från en underbar bild på mina grabbar från utsikten vid Hurricane Ridge.
 
 
 

Kommentera inlägget här :