ont i hjärtat

publicerat i Seattle;
 
Efter en månad med familj nära så är det en lite jobbig känsla när tystnaden efter dem infinner sig och man inser att det är väldigt tomt.
 
Leo sa en timme efter att jag kom hem från att ha skjutsat dem till flygplatsen att han ville ringa Max och Fredrik. Lexie trodde att vi också skulle flyga flygplan idag så hon blev mäkta besviken när hon vaknade från sin middagsvila och insåg att alla var borta.
 
Jag har som ett litet sting i hjärtat konstant och det känns rätt tomt och tråkigt. Jag vet att det kommer att vara skönt att få huset i ordning och komma in i "normala" rutiner. Just nu så hade dock rutinerna och tomheten kunnat vänta några veckor.
 
Det är tur att vi har fler besök att se fram mot under hösten och förhoppningsvis under våren!
 
Nu sitter barnen och tittar på Nicke Nyfiken och äter lördagsgodis. Själv så tänkte jag sätta på en av mina serier och försöka njuta lite. 

Tack Fredrik, Kicki, Klara och Max för att ni har varit här och hälsat på. Ni är redan saknade!!!!!
 
 

Kommentera inlägget här :