Tripp, Trapp, Trull och Troll

publicerat i
 
Nu har nålarna ur hjärtat dragits ur och jag inser hur nödvändigt det är att hösten drar igång på riktigt.
 
Idag var jag på gymmet 07.30. Sovmorgon om man jämför med hur jag körde under våren, men jag är nöjd att jag orkade mig upp.

Med tanke på det liv jag levt de senaste 4 månaderna så är det på med hårdhandskarna nu. Kroppen och hjärnan skall omvändas till att älska det hälsosamma livet igen.

Nu blir det mat var tredje timme och träning varje dag. Det är så det måste bli och det är så jag vill att det ska vara. 

NU KÖR VI!
 
Det är tur att vi både har minnen på kort och i hjärtat efter den här månaden. Vi har tur som fick möjlighet att ge barnen kvalitetstid tillsammans med sina kusiner. Allt detta kommer vi kunna ta fram i höstmörkret som närmar sig med stormsteg!
 
 
 

Kommentera inlägget här :