äh va fan...

publicerat i
 
Jag är ledsen att ni känner er ouppdaterade vissa av er. 
Det finns dock inte mycket positivt att dela med sig av från oss just nu. 
 
Jag körde 10 dagar riktigt bra kost och träning och sen pajade ryggen. Ryggen mår efter ett par dagars lugn aktvitet betydligt bättre. Däremot har jag vaknat med jordens migrän 2 dagar i rad. Kosten tappade jag lite sugen för... men har fortfarande skött mig betydligt bättre än tidigare. Detta ska jag fortsätta med, ska unna mig en semla idag. Sen är det stenhårt på ett igen. 

Det är inte sånt här jag vill dela med mig av. Jag vill skriva om hur bra allt är och hur bra vi alla mår. 
 
Det kanske kommer....

Det dröjer nog lite bara... för nu när jag tittar på min älskade son så ser det ut som det eventuellt är en ögoninflammation på G. 
 
Förutom diverse sjukdomar så mår vi bra. Barnen är relativt glada och mitt humör är helt okej, när jag inte har jätteont. Jag längtar dock sjukt mycket efter värme. Jag längtar också sjukt mycket efter sommar i Sverige. 

Annars är jag just nu inne i en "leta bra barnvakt" sväng. Jag ska försöka hitta någon som kan vara en lite mer regelbunden barnvakt här i huset. Någon som barnen tycker om och som jag litar på. Jag har fått typ 20 svar på en annons som jag satte in häromdagen så nu försöker jag sålla och hitta någon som skulle kunna fungera. 
 
Vad gör vi mer? 
 
-Ja just nu väntar vi på att degen till semlorna ska jäsa. Sen ska vi sätta igång och baka bullar av den. 

-Ikväll blir det årsmöte i SWEA Seattle. 
 
-Imorgon drar barnens aktiviteter igång för veckan. 
 
-Livet är rätt bra ändå. 
 
-Nu ska vi bara bli friska. Heja heja!

Kommentera inlägget här :