Dag 1 avklarad

publicerat i

Som rubriken lyder är dag 1 av Run4Fun avklarad.
Träningen gick helt ok. Lite nya övningar som min kropp är alldeles för stel för vilket var jobbigt. Det kommet bli spännande att se hur snabbt jag kommer känna någon positiv effekt på just det problemet.

Jag är otroligt glad att jag började med ändrade matvanor redan i måndags. Det har gjort att dagen inte alls varit jobbig när det gäller det.

Skillnaden från förra gången är enorm. Jag är inte ens sugen på något onyttigt nu. Fantastisk känsla!!!
Jag är pigg, glad och helt laddad för denna utmaning.

Har haft en riktigt bra dag med simskola, kompismys och outletshopping. Våren smög sig på här på dagen... otroligt mysigt!

Vi har sista kvällen med Julia här så nu njuter vi av de sista timmarna tillsammans!

Kommentera inlägget här :