Tårar

publicerat i
 
Jag gråter för allt just nu.

Dokumentärer på SVT om Karolina Kluft och Anja Person.
Leo som simmar fantastiskt bra under vattnet.
Lexie som bara är så vacker och busig så att man undrar om hon är på riktigt ibland.
Leo som inte vill annat än att hela familjen ska ligga i vår säng och mysa.
Oro.
Glädje.
Rädsla.
Ilska.
Eufori
Sorg
Men kanske mest lycka.
 
Ja allt får mig att gråta.
 
 
Jag bokade precis flygbiljetter till Sverige. Jag, barnen och hunden kommer att åka i Maj och kommer hem till Seattle igen i slutet av Juli.
Känslan när jag bokade biljetterna var lättnad.
När jag sedan fick kvittot på mailen 30 minuter sedan började jag gråta hejdlöst.
ÄNTLIGEN ska jag få träffa alla där hemma.
Äntligen ska jag få njuta av Sverige.
 
Jag ska äta Falukorv i mängder.
Leo ska få äta hur mycket blodpudding han vill.
Lexie längtar nog inte efter något specifikt som hon vet om.
Båda barnen ska få pussa på alla som de saknar så fantastiskt mycket där i Sverige.
Jag ska krama på alla som jag saknar så ofantligt.
 
Vi ska njuta av 2 månader i Sverige. Känns ofattbart och långt bort. Trots det är det bara 3 månader kvar.

MEN... så mycket ska hända innan dess.
Vi ska lyckas sälja vårt hus innan dess.
För det orkar jag inte ha mer tårar av oro för.
 
Ikväll ska jag låta mina älskade barn somna tätt tillsammans med mig och Totte i vår säng och bara njuta av livet och att vi lever.
TÄNK va bra vi har det. Det är inte alla som har det så bra som vi.
 
 

Kommentera inlägget här :