Besök!

publicerat i
 
Att ha besök här måste vara bland det bästa som finns. Att få visa upp hur vi lever, vad vi gör och varför vi faktiskt trivs så bra här känns fantastiskt. 
 
Nu är det Tottes bästa barndomsvän aka Lexies gudmor som är på besök. Vi har haft ett par fantastiska dagar tillsammans. Hon är underbar på alla sätt och vis och barnen fullkomligt älskar henne. 
 
Just nu är Totte och hon på besök i Boeingfabriken och jag och barnen är hemma och bara chillar. Jag har passat på att ringa lite samtal till Sverige och hemlängtan känns lite mindre påtaglig. Det känns bra att veta att livet rullar på i Sverige precis som här. Även fast det är sorgligt att missa stora delar så vet jag att sommaren kommer bli toppen!
 
Vi har precis varit ute på en galet regnig promenad med Morris. Himlen har verkligen öppnat sig idag. Eller är det änglarna som gråter något förfärligt?
 
Lördagen kommer att fortsätta med besök på Cheescake factory, shopping och förhoppningsvis lite god mat och vin ikväll. 
 
Imorgon blir det jobb som vanligt på söndagarna. Det är faktiskt lite av ett andningshål för mig. Jag får utlopp för vem jag är när jag inte är mamma Johanna. Det och fortsätta åka lite mer bräda under säsongen här nu så kommer våren gå kalasfort. Att inte ta tillvara på denna skidåkning som vi har så här nära är bara dumt. Jag måste bli bättre på att åka upp. Jag måste bli bättre på att åka upp med Leo också när tiden finns. 
 
Jag måste även bli bättre på att ta hand om mig själv. 
Nu har jag försummat min hälsa sedan i somras. Jag har tränat riktigt bra från och till och löpningen i höstas gick över all förväntan, men nu är allt borta.
 
1 februari kommer att innebära en helt ny approach för mig (igen). Nu är det slut på allt fuskande och tröstätande. Nu är det slut på alla negativa tankar kring alls om har med mat och kropp att göra. Även om jag inte är frisk så är det en förändring som måste ske. Bara för min egen skull!
 
NU JÄKLANS!!!
 
Visar lite powerbilder från i somras! Gaaad va bra vi hade det!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :