Tillbaka i verkligheten

publicerat i
Nu äntligen har vi fått internet i vårt nya hus. Det tog mer än en månad och denna månad har varit en pina.
 
Jag har varit sjuk, haft galen längtan efter allt och alla i Sverige och dessutom inte haft något internet. Någonstans mitt i all denna röra slutade mitt domännamn att fungera för att jag inte betalat räkningen. Med tanke på att jag inte hade internet så kändes det rätt onödigt att betala den så det har jag fortfarande inte gjort.

Jag ska göra det imorgon, eller kanske dagen efter det... eller nåt!
 
Livet här i staterna rullar på. Jag trivs fantastiskt bra i nya huset. Morris både förgyller livet och gör allt lite jobbigare. Barnen är för det mesta otroligt älskvärda men går både varandra och mig på nerverna.
 
Då jag varit sjuk i lite mer än en månad kan jag säga att mitt positiva jag är lite utfluget för tillfället. Jag är en riktigt kärring att leva med just nu. Jag erkänner det inte riktigt, men jag vet det.
Jag hoppas verkligen att jag kommer att komma ur den här svackan snarast.
 
Det enda jag kan tänka på just nu är att jag vill vara frisk, kunna springa, få lite sol på ansiktet och åka till Sverige.

Det kommer det kommer.....
 
Nu ska jag gå ut med Morris och förhoppningsvis skingra de negativa tankarna en stund. Sen ska jag fortsätta njuta av internet som jag håller på att återupptäcka efter denna långa tid. 

Återkommer med roliga, intressanta och förhoppningsvis lite humoristiska inlägg framöver. 
 
OVER AND OUT!
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Skickar lite positiva tankar över till dig!! Livet är asbra! Du är asbra! Nu kör vi Johanna. Och herrejösses vilka söta ungar!

Kommentera inlägget här :