Födelsedagar

publicerat i
Man kan ju faktiskt blogga via en iPad, så vad gjorde jag. Jo jag gick och köpte mig en iPad med en keyboard till för att kunna skriva inspirerande, fantastiska och alldeles underbara inlägg till er. 
 
Jag har haft 0 inspiration för att blogga på sista tiden. En stor anledning har varit att jag bjudit enormt mycket på mig själv och mitt liv här. Det i sig har jag inga problem med, MEN när alla vet ALLT om mig hemma i Sverige och jag inte vet NÅGONTING om någon hemma i Sverige, då känns det knasigt. 
 
Jag har nu lämnat denna period i livet bakom mig och ser nu framåt. 
 
Vi har nu firat två av familjens tre födelsedagar här i veckan. Först ut var jag med sommarvärme, champagne och en fantastisk familj. 
Igår var det Leos tur. Det firade vi med presenter på sängen, nutellamacka och sedan begav vi oss iväg på äventyr. 
VI har spenderat två fantastiska dagar på ett ställe som heter Great Wolf Lodge som ligger ungefär 1.5 timme härifrån. Det är en resort som har ett stort vattenland och andra roliga aktiviteter för hela familjen. Det var ett riktigt bra val och hela familjen har lekt sig trötta. 
 
Nu är vi tillbaka hemma och inväntar lördagens födelsedag....
 
STAY TUNED!

Kommentera inlägget här :